Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Premi Bones Pràctiques 2021

Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.

Publicat el 28 d'abril de 2021

Festival Simbiòtic accessible

El Festival Simbiòtic és el primer festival d'arts escèniques accessibles, i des de l'ALF hem adaptat el programa a Lectura Fàcil.

Publicat el 26 d'abril de 2021

Sant Jordi reivindicatiu

Des de l'ALF reivindiquem un any més la necessitat de més llibres en Lectura Fàcil. Llegir és un dret, i així el reclamen les persones usuàries

Publicat el 23 d'abril de 2021

Website diseñado por Ivan Diaz