Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per personalitzar i analitzar la navegació. Si continues navegant, acceptes la seva instal·lació i ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer per facilitar la seva comprensió.

Formació

Cursos i tallers de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés de creació i edició de llibres.

Foment lector

Orientem a entitats i persones interessades a organitzar clubs LF.

Novetats editorials per Sant Jordi 2019

Les últimes novetats en llibres LF per gaudir d'un Sant Jordi Inclusiu.

Publicat el 15 d'abril de 2019

Sant Jordi Inclusiu: paradetes i concurs!

Per Sant Jordi tenim paradeta de llibres LF a Barcelona, junt amb DINCAT, i preparem un concurs. Hi vols participar?

Publicat el 15 d'abril de 2019

La Lectura Fàcil a la Fira del Llibre de Bogotà

La Cámara Colombiana del Libro invita a l'ALF a participar en la Feria Internacional del Libro de Bogotá (FilBo), del 25 al 27 d'abril.

Publicat el 16 d'abril de 2019

Website diseñado por Ivan Diaz