Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Vols llegir llibres LF durant el confinament?

Durant aquests dies a casa pots aprofitar per llegir llibres de Lectura Fàcil. Si no has pogut anar a la biblioteca o llibreria, et proposem algunes alternatives.

Publicat el 18 de març de 2020

Mesures de precaució

Des de l'ALF seguim treballant, amb precaució. Però hem deixat de servir les comandes, temporalment.

Publicat el 13 de març de 2020

Lohengrin, nova estrena al Liceu

Llegeix l'argument d'aquesta obra del compositor alemany Richard Wagner, en Lectura Fàcil.

Publicat el 10 de març de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz