Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Manifest per una informació accessible: més de 150 adherits

Des de l'ALF i Dincat presentem aquest manifest per demanar a l'Administració informació accessible durant la pandèmia pel coronavirus. Ja s'hi han sumat més de 150 persones!

Publicat el 19 d'abril de 2020

Informació accessible sobre la Covid-19

Què és un virus? I la malaltia Covid-19? Com es transmet? Puc sortir al carrer?... L'IMPD publica 3 guies LF per respondre a aquestes preguntes. Ara més que mai necessitem informació accessible.

Publicat el 8 d'abril de 2020

El Dia Internacional dels Museus aposta per la inclusió

El 18 de maig és el Dia Internacional dels Museus (DIM). Aquest any se celebra de forma virtual, amb el lema "Museus per la igualtat: diversitat i inclusió”.

Publicat el 17 de maig de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz