Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Tots els recursos LF al teu abast

Estrenem un nou apartat web de recursos on cercar tota mena de documents adaptats, recursos per treballar amb els llibres LF o bibliografia.

Publicat el 16 de gener de 2020

Presentació al Laboratori de Lletres

L'ALF fa una presentació al Laboratori de Llibres per explicar la tasca que fa l'associació.

Publicat el 16 de gener de 2020

L'òpera Aida torna al Liceu

El Gran Teatre del Liceu torna a estrenar aquesta gran obra de Giuseppe Verdi. Pots llegir l'argument en Lectura Fàcil.

Publicat el 10 de gener de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz