Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Marxem de vacances!

Del 9 al 30 d'agost estarem de vacances. Durant aquest període no servirem comandes. Bon estiu i bones lectures!

Publicat el 9 d'agost de 2019

Què fas aquest estiu?

Et proposem algunes activitats per aquestes vacances on la Lectura Fàcil hi està present. Et quedaràs a casa?

Publicat el 7 d'agost de 2019

APTENT i l'Associació Lectura Fàcil signen un conveni de col·laboració

L'objectiu del conveni és promoure l'accessibilitat als continguts culturals per a totes les persones.

Publicat el 22 de juliol de 2019

Website diseñado por Ivan Diaz