Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Otello, nou resum argumental LF pel Liceu

El 27 de març el Liceu estrena Otello, l'obra de Shakespeare portada a l'òpera per Verdi. Des de l'ALF seguim adaptant els resums argumentals a Lectura Fàcil per apropar l'òpera a tothom.

Publicat el 25 de març de 2021

Recorregut accessible al Museu d'Història de Catalunya

Adaptem a Lectura Fàcil el contingut d'aquest nou recorregut accessible del Museu, i el validem amb usuaris de TEB Grup Cooperatiu.

Publicat l'11 de març de 2021

La col·lecció Tu pots arriba als 10 títols

La col·lecció de llibres LF Tu pots ja suma 10 títols. Aquesta col·lecció fomenta la vida independent i l'autonomia personal.

Publicat el 25 de febrer de 2021

Website diseñado por Ivan Diaz