Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Els nostres serveis

Informació accessible

Documents adaptats a un llenguatge planer.

Formació

Cursos de redacció de Lectura Fàcil i dinamització lectora.

Edició

Assessorem i supervisem el procés d'edició.

Foment lector

Orientem a entitats interessades a organitzar clubs LF.

Aprofita les eines de suport a la lectura

Al repositori de la nostra pàgina web trobareu recursos gratuïts per treballar la lectura.

Publicat el 25 de febrer de 2020

Nova estrena al Liceu, nou resum en LF

El Liceu estrena La clemenza di Tito, de Mozart. Pots consultar el resum argumental en Lectura Fàcil.

Publicat el 3 de febrer de 2020

GN Diario, notícies accessibles

Neix un nou mitjà de comunicació accessible en castellà: GN Diario. Hi participem amb l'adaptació de les notícies del dia en Lectura Fàcil.

Publicat el 31 de gener de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz