Associa't    Inici    Mapa Web    Contacta'ns    
Inici Llibres LF Llista de llibres
Llista de llibres

LLISTA DE LLIBRES LF

Aquests són els llibres LF publicats en català.

Entra a Compra on-line per consultar la ressenya del llibre i poder-lo comprar on-line.

Entra a Veure pàgines per llegir les primeres pàgines d'alguns dels llibres.

També et pots consultar o descarregar-te el Tríptic o el Catàleg amb tots els títols.

JUVENIL I ADULTS


CASTELLNOU EDICIONS
Col·lecció Kalafat

··Les aventures de Tom Sawyer M. Twain..
··Capitans valents R. Kipling
··La crida del bosc J. London
··Dràcula B. Stoker
··El Dr. Jekyll i Mr. Hyde R. L. Stevenson
··L’escarabat d’or E. A. Poe
··El fantasma de Canterville O. Wilde
··Frankenstein M. Shelley
··El gos dels Baskerville A. C. Doyle
··L’home invisible H. G. Wells
··Huckleberry Finn M. Twain
··L’illa del tresor R. L. Stevenson
··Ivanhoe W. Scott
··El llibre de la selva R. Kipling
··Mar i cel À. Guimerà
··Mary Poppins P. L. Travers
··Maurice o la cabana del pescador M. Shelley
··Miquel Strogoff J. Verne
··El misteri de l’habitació groga G. Leroux
··Moby Dick H. Melville
··L’Odissea Homer
··Peter Pan J. M. Barrie
··Robinson Crusoe D. Defoe
··Romeo i Julieta W. Shakespeare
··Tristany i Isolda Anònim
··La volta al món en 80 dies J. Verne
Col·lecció Minikalafat (Inclou CD amb el text llegit)

··Les aventures de Tom Sawyer M. Twain
··L’illa del tresor R. L. Stevenson
··El llibre de la selva R. Kipling
Fora de col·lecció (Inclou CD amb el text llegit)

··Accents Diversos autors
··Mosaic Diversos autors

EDITORIAL LA MAR DE FÀCIL

Col·lecció Aktual

··L’aigua del Rif M. Flores
··Anna Frank. La seva vida M. Hoefnagel
··De Chamartín a Collbató M. A. Sellés
··Onada de calor R. Appel
··Trampa de foc N. Martí
Col·lecció Història de…

··Història del paper R. G. Palomeque 

PUBLICACIONS DE L’ABADIA DE MONTSERRAT

Col·lecció Llegim

··Les mateixes estrelles N. Martí
··La mirada ferida M. Companys
··No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol C. Pérez
··El nou món de la Sandy F. Niubó

Col·lecció Tant de gust
M. C. Bernal i C. Rubio
··Tant de gust... senyor Andersen
··Tant de gust... senyor Anglada
··Tant de gust... senyor Llull
··Tant de gust... senyor Maragall
··Tant de gust... senyora Rodoreda
··Tant de gust... senyor Verdaguer
 

EDITORIAL SIRPUS

Col·lecció Entre dos mons

··Llegendes argentines C. Clavero
··Llegendes mexicanes M. R. Solsona
··Mites i llegendes de la Grècia antiga E. Salvador
Colección Entre dos mundos

··Leyendas argentinas C. Clavero
··Leyendas mexicanas M. R. Solsona
··Mitos y leyendas de la Grecia antigua E. Salvador.
 

EDITORIAL TANDEM

Col·lecció Exprés

··El corsari negre E. Salgari
··Gulliver al país de Lil·liput J. Swift

GESTIÓ I PROMOCIÓ EDITORIAL
Col·lecció Vincles

··Conte de Nadal Ch. Dickens
··El fantasma de Canterville O. Wilde
 

 

INFANTIL


LLIBRE OBERT
(Fora de col·lecció)

··Shiru, la cabra de Bàseri. Conte nepalí

Llibre Obert destina el 20% dels beneficis de cada llibre al poble de Báseri

 

PUBLICACIONS DE L’ABADIA DE MONTSERRAT

Col·lecció Contes d’arreu Versió de R. Girona

··El cuiner del mandarí. Conte xinès
··El maputxe sense ombra. Conte maputxe
··La nena del dia i la nit. Conte veneçolà
··L’ocell de la felicitat. Conte tibetà
··La princesa i el talp. Conte georgià
··Res no és el que és. Conte nord-africà
··La torre de la donzella. Conte turc
··Els tres pans. Conte rus
··Vint-i-quatre receptes d’arreu Tria de D. Aixelà

Col·lecció L’onada
Versió de M. C. Bernal i C. Rubio

··Alba Rosada, la princesa que es va enamorar del mar
··Dobrunca
··La dona del sabater
··Elionor i les oquetes del rei Maó
··La princesa malalta
··Sarazad i les mil i una nits