LF als mitjans
Recull d'articles que tracten la Lectura Fàcil des de diferents vessants:
Programa de ràdio i blog sobre literatura
Entrevista al programa 80 grams de Ràdio Ciutat de Badalona el 17 de maig de 2010
Escolta l'entrevista al Blog del programa 80 grams
Camps, Magí. Sin rodeos. La Vanguardia. 10 de maig de 2010. p. 30
García Velayos, Jorge. Clubes de lectura: tradicionales, especializados o virtuales. Delibros. Núm. 240 (març 2010) p. 40-43
Salvador Mencerré, Eugènia. La Lectura Fácil: un proyecto a favor de la inclusión social. Boletín del Real Patronato sobre Discapacidad. Núm. 68 (desembre 2009)
Olivé, Mª José. La lectura: una necesidad para la inclusión social y la democracia. FIAPAS. Separata. Núm. 129 (2009) p. I-XVI.
Serra Milà, Jaume. Lectura Fàcil per a alumnat nouvingut. Àmbits de Psicopedagogia. Núm 27 (tardor 2009) p. 39-46
García Velayos, Jorge. Los lectores invisibles. Delibros. Núm. 219 (abril 2008) p. 44 - 47
Serradell Meler, Laura (CNL de Badalona i Sant Adrià); Pérez Arnau, Carme (Òmnium Cultural del Barcelonès Nord) «En català, llegim i parlem». Iniciació a la lectura i la conversa en català. Llengua i Ús. Revista Tècnica de Política Lingüística. Núm. 40 (tercer quadrimestre 2007)




