Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Curs online de tècniques de redacció LF

Dades Generals

Inici: 8 de juliol de 2019
Finalització: 26 de juliol de 2019
Durada: 16 h.
Preu general: 242,00 € (Iva Inclòs)
Preu socis ALF: 217,80 € (Iva Inclòs)
Idioma: Castellano
Lloc on s'imparteix: online

Destinataris

Professionals d'entitats, empreses, administracions, biblioteques, etc.
que vulguin millorar la comunicació amb els seus usuaris.
(Places limitades)

Descompte per a socis de l'ALF i membres del COBDC (Com fer-se soci ALF)
Per a membres del COBDC utilitzar el codi de descompte 1010.

Objectius

  • Donar a conèixer els conceptes de Lectura Fàcil i Llenguatge Planer.
  • Aplicar les pautes LF a la redacció de diferents documents.

Metodologia

El curs es realitzarà a través de la plataforma virtual Moodle. Aquesta plataforma permetrà als participants:

  • Descarregar-se els materials del curs.
  • Realitzar les activitats programades.
  • Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.

Certificat

Les persones que participen activament al curs rebran un certificat d'aprofitament.

Contingut

Bloc 1

  • Les pautes internacionals de Lectura Fàcil
  • Activitat 1. Primera pràctica d'adaptació
  • Entrega de l'Activitat 1
  • Retorn i avaluació de l'Activitat 1

Bloc 2

  • Activitat 2. Segona pràctica d'adaptació, a escollir entre diferents tipologies textuals
  • Entrega de l'Activitat 2
  • Retorn i avaluació de l'Activitat 2

Bloc 3

  • Activitat 3. Proposta per desenvolupar un projecte LF
  • Entrega de l'Activitat
  • Comentaris i dubtes

Valoració del curs

Docent

Laia Mateu. Llicenciada en Filologia francesa (Université Blaise Pascal, Francia)
i Postgrau en Correcció Lingüística (Universitat Autònoma de Barcelona).
Tambè ha cursat estudis de Traducció (Universitat Oberta de Catalunya).

Des de 2014 compagina l'ensenyament de llengües a l'Escola de Turisme
de la Universitat de Barcelona amb la formació, adaptació, traducció i correcció de textos
per a l'Associació Lectura Fàcil.

Formulari de inscripció

Dades d'accés al web de lecturafacil.net

Aquest email ja està registrat a la nostra base de dades.
Si aquest és el teu email, pots:
  • Accedir amb aquest email i la teva contrasenya
  • No recordo la contrasenya. Recuperar-la









Website diseñado por Ivan Diaz