Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per personalitzar i analitzar la navegació. Si continues navegant, acceptes la seva instal·lació i ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies.

Curs online de tècniques de redacció LF (inicial)

Destinataris

Persones que en el seu entorn de treball redacten textos informatius, divulgatius o narratius.

Objetius

  • Donar a conèixer els conceptes de Lectura Fàcil i llenguatge planer.
  • Oferir una visió de les entitats que promouen la LF a nivell internacional.
  • Aplicar les pautes LF a la redacció de diferents documents.

Metodologia

El curso es durà a terme a través de la plataforma d'aprenentatge virtual Moodle. Aquesta plataforma permetrà als participants:

  • Descargar-se els materials del curs.
  • Realitzar les activitats programades.
  • Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.

Equip docent

Eugènia Salvador, codirectora de la Asociación Lectura Fácil (ALF). Tutora de trabajos de fin de carrera de la licenciatura de Filología Catalana (UOC). Coordina y supervisa las adaptaciones a Lectura Fácil de distintas editoriales e instituciones.

Ana Crespo, licenciada en Periodismo y Traducción e Interpretación. Profesora de español en diferentes departamentos de la Universidad de Glasgow y de la Universidad de Strathclyde, en el Reindo Unido (2007-2011). Colabora con la ALF en la adaptación de textos a Lectura Fácil. Profesora de alfabetización en la red de entidades Apropem-nos de Barcelona.

Certificat

Les persones que participin activament en el curs rebrán un certificat d'aprofitament.

Requisits tècnics

Els participants han de disposar d'un ordinador amb accés a Internet.

Website diseñado por Ivan Diaz