Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Apunta’t al club de Lectura Fàcil d’eBiblioCat!

Divendres 22 d’octubre va començar
el Club virtual de Lectura Fàcil a #eBiblioCat.
És conduït per la Mireia Estapé,
professora del CNL de Cornellà.

El club s’allargarà fins al 20 de desembre
i es llegiran dos llibres en català.
El primer: “El temps de les cireres”
de Montserrat Roig.
Les lectures es complementaran
amb recursos visuals i textuals.

Per apuntar-te només cal que entris a l’enllaç,
iniciïs sessió amb les teves dades
del carnet de la biblioteca
i segueixis al club!

Encara hi ets a temps!
 

Interfície club virtual de LF a eBiblioCat.

Publicat el 25 d'octubre de 2021

Llibres relacionats

Trampa de foc

La Mar de Fàcil editorial

Trampa de fuego

La Mar de Fàcil editorial

Trampa de foc

La Mar de Fàcil editorial

E-book

Su tranpa

La Mar de Fàcil editorial

Trampa de lume

La Mar de Fàcil editorial

El temps de les cireres

La Mar de Fàcil editorial

Website diseñado por Ivan Diaz