Convocatòria oberta del Premi de Bones Pràctiques 2023!
Des de l'Associació Lectura Fàcil convoquem una nova edició
del Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil.
Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc.
i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.
Un jurat valorarà aquelles iniciatives i entitats que s’han mostrat actives
en el foment de la lectura, la dinamització lectora i l’accessibilitat informativa,
i les premiarà amb un lot de llibres LF.
Les iniciatives guanyadores, i d’altres que tinguin especial interès,
es publicaran al web de l’ALF.
QUÈ ES CONSIDERA UNA BONA PRÀCTICA DE LECTURA FÀCIL?
Una Bona Pràctica és un exemple de l’ús que se’n pot fer de Lectura Fàcil.
És a dir, qualsevol iniciativa amb èxit que promogui la lectura,
el coneixement o la inclusió social a través dels llibres i materials de Lectura Fàcil
(clubs LF, blocs, accions de foment de la lectura en entitats, escoles o biblioteques, etc.).
També l’adaptació de textos per fer la comunicació més clara i accessible a tothom.
Podeu consultar els projectes guanyadors
en edicions anteriors al Mapa de la Lectura Fàcil.
COM HI PODEU PARTICIPAR?
Heu d’enviar-nos la següent informació:
- Un resum explicatiu de la iniciativa, l’ús que se n’ha fet i els resultats.
- Material gràfic (fitxes, pàgina web, vídeos, fotos,...).
- Dades de contacte del centre i persona encarregada del projecte.
QUÈ ES VALORARÀ?
- L’impacte en el foment de l’hàbit lector.
- La continuïtat en el temps.
- L'originalitat, les accions pioneres i innovadores en el seu àmbit social.
- L’accessibilitat informativa, en la redacció d’informació i documents.
ENVIAMENT
Associació Lectura Fàcil: lecturafacil@cobdc.org.
Convocatòria oberta fins el 20 d'octubre de 2023.
PREMIS
1 Guanyador: lot de llibres valorat en 400€ (a escollir del catàleg LF)
3 Accèssits: 3 lots de llibres valorats en 250€ cadascun (a escollir del catàleg LF)
Anunciarem els guanyadors en un acte a finals d'any.
Publicat el 7 de juliol de 2023