Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Guanyadors del Premi de Bones Pràctiques LF 2022

El Premi de Bones Pràctiques LF ja té guanyadors.
Al premi s'hi van presentar 20 experiències, i escollir-ne les guanyadores
no ha estat fàcil. Les puntuacions del jurat han donat un empat pel primer premi
entre la Fundación Lares i el CEE Gargasindi.
Els accèssits han estat per la xarxa de biblioteques de Lorca
i el Servei de Rehabilitació de Salut Mental de Sarrià-Sant Gervasi a Barcelona.

El lliurament dels premis es realitzarà l'1 de febrer a Barcelona.

Aquestes són les experiències guanyadores dels Premis de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2022:

  • Guanyador compartit: Fundación Lares
    Xarxa de residències per a la gent gran. Projecte integral de clubs LF, materials didàctics,
    lots de llibres i activitats de foment lector.
    El jurat ha destacat:
    • Les activitats creades al voltant de la lectura.
    • L'impacte lector entre les persones usuàries.
    • La formació de tot el claustre de professorat.
       
  • Guanyador compartit: CEE Gargasindi (Caspe)
    Escola d'Educació Espacial amb forta implicació amb la Lectura Fàcil.
    L'ha inclòs en diverses activitats i recursos.
    El jurat ha destacat:
    • La implicació de l'alumnat en la validació LF.
    • La globalitat del projecte.
    • La implicació d'usuaris LF.
       
  • Accèssit 1: Servei de Rehabilitació en Salut Mental Sarrià Sant Gervasi (Barcelona)
    Club de Lectura Fàcil amb persones amb problemes de salut mental.
    El jurat ha destacat:
    • Relació del centre amb la biblioteca.
    • Relació entre salut mental i la lectura.
    • Projecte a replicar en altres centres de salut mental.
       
  • Accèssit 2: Red municipal de bibliotecas de Lorca
    Les biblioteques de la xarxa ajuden les entitats que ho demanen amb lots de llibres LF,
    activitats i recursos.
    El jurat ha destacat:
    • Les activitats associades als llibres LF.
    • La relació amb diferents entitats i escoles.

El jurat l'han format representants del Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya,
del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona,
de la Direcció General de Política Lingüística i de Biblioteques de Barcelona.

Els guanyadors rebran un lot de llibres LF valorat en 300€,
i els guanyadors dels accèssits, un lot de 200€.

Enhorabona a les experiències guanyadores!

Publicat el 17 de gener de 2023

Website diseñado por Ivan Diaz