Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

I Concurso Booktuber LF - Fecha límite ampliada

¿Te gusta leer? ¿Quieres recomendar un libro LF y ganar un e-reader?
Participa en el I Concurso Booktuber LF. Una vez realizado el vídeo, debes rellenar este formulario.

Hemos ampliado el plazo de presentación hasta el 18 de noviembre.

Publicat el 29 de juliol de 2016

Website diseñado por Ivan Diaz