Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per personalitzar i analitzar la navegació. Si continues navegant, acceptes la seva instal·lació i ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies.

Ponències de la jornada d’intercanvi d’experiències LF

Ja es poden consultar les ponències que es van presentar durant la "Jornada d’intercanvi d’experiències: Fomentem la lectura amb Lectura Fàcil", que es va realitzar al novembre a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona.

Podreu consultar les següents ponències:

Club de Lectura Fàcil. Protocol de creació.”  Imma Casals

“Binding Project” Associació Avesedari. Montse Garcia: Entrenament per a superar les dificultats lectores.

“La llibertat de les emocions. Grup de lectura a la Presó Model” Montse Flores

“Algunes reflexions a l'entorn de la dinamització lectora de grups d'immigrants: el Club de LF de la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí.”  Rocio Àvila

“Club de Lectura Fàcil de la Biblioteca de Viladecans. Llegir, esforç i integració” Miquel Cano: experiència d’aquest club LF per a persones amb discapacitat.

“La Lectura Fàcil com a eina d’envelliment actiu” Núria Silvestre: el club es dirigeix a gent gran amb problemes cognitius.

“Pla Pilot de foment de la Lectura” Anna Pérez: conclusions del Pla Pilot LF realitzat a Catalunya.

La Jornada, organitzada pel Grup de Treball del Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya, va comptar amb la col·laboració de l’ALF, el Consorci de Biblioteques de Barcelona i la Diputació de Barcelona. Hi van assitir més de 150 persones del món educatiu, bibliotecari i associatiu.

Veure totes les ponències

Publicat el 13 de gener de 2011

Website diseñado por Ivan Diaz