Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Què fas aquest estiu?

Durant les vacances d’estiu pots aprofitar per visitar museus
i fer d’altres activitats culturals.

Te'n proposem algunes on han tingut en compte
l’accessibilitat als continguts,
i ofereixen propostes en Lectura Fàcil.

Et quedaràs a casa?

 


Exposició Feminismes! Al CCCB de Barcelona.
A l’entrada hi trobaràs els textos de sala en Lectura Fàcil.

Exposició El país dels cuiners. De Ca la Teta a elBulli.
Al Museu de l'Empordà de Figueres.
Demana el document de sala en Lectura Fàcil.
 

Exposició Som Natura Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Els textos de sala estan adaptats a Lectura Fàcil.

Jardi botànic de Barcelona.
Els textos del reocrregut pel jardí estan adaptats a Lectura Fàcil.

Exposició Els viatgers del Winnipeg al Palau Robert de Barcelona.
Llegeix el llibre "Les mateixes estrelles" (La Mar de Fàcil) de Núria Martí
i visita aquesta exposició sobre el vaixell que va oferir Pablo Nerdua 
pels exiliats de la Guerra Civil espanyola.

Exposicions del MUSAC a Valladolid
Pots consultar els textos de sala en Lectura Fàcil de les exposicions
El giro notacional i Dar la oreja hacer aparecer: cuerpo, acción y feminismos (1966-1979).
 

Biblioteques a la fresca
Durant l'estiu moltes biblioteques obren als parcs, jardins, piscines i platges.
En aquest lloc web hi trobaràs totes les propostes de biblioteques a la fresca. Busca el teu llibre LF!

 

 

Publicat el 7 d'agost de 2019

Website diseñado por Ivan Diaz