Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Orió, el gat dimoni

Orió, el gat dimoni

Adapta
Quan l’Àlex rescata l’Orió, un gatet del carrer, no s’espera la sorpresa que s’emportarà q... Veure més
Idioma:
Català Español
Format:
Imprès Imprès

Sinopsis

Quan l’Àlex rescata l’Orió, un gatet del carrer, no s’espera la sorpresa que s’emportarà quan arribi a casa. L’Orió no és un gat normal i corrent. És un gat dimoni, i pot parlar i fer màgia! Junts, resoldran el misteri que envolta l’escola de l’Àlex. Algú està utilitzant màgia sense permís i han de descobrir de qui es tracta. T’atreveixes a acompanyar-los en aquesta aventura? Orió, el gat dimon

Autor

Carlos Heras Paniagua

Carlos Heras (26 de juliol de 1986) és químic i professor de la Universitat de Barcelona en didàctica de les ciències experimentals. També és autor de les novel·les de ciència-ficció "¿Quién eres, Charlie?", i "Hijos de Marte".

Fitxa tècnica

  • Autor/s:
    Carlos Heras Paniagua
  • Versió de:
    --
  • Il.lustracions:
    Pitu Álvarez
  • Editorial:
    Adapta
  • Col.lecció:
    Pandora
  • Idioma:
    Català
  • Nivell de dificultat:
    3
  • Any d'edició:
    2025
  • Pàgines:
    98 pàg.
  • Mesures:
    16x22cm cm.
  • Enquadernació:
    Rústica amb solapes
  • ISBN:
    9788419190550
Notícies:


Sense notícies relacionades

Recursos:


Sense recursos relacionats

El castell impenetrable

Adapta

14,50

El Petit Príncep

Adapta

14,50

Un lleó a la ciutat

Adapta

14,50

La segona ombra

Adapta

14,50
Website diseñado por Ivan Diaz