Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Com crear textos literaris en Lectura Fàcil

Dades Generals

Inici: 11 de gener de 2023
Finalització: 8 de febrer de 2023
Durada: 10 h.
Preu general: 225,00 € (Iva Inclòs)
Preu socis ALF: 202,50 € (Iva Inclòs)
Idioma: Castellano
Lloc on s'imparteix: online

Destinataris

IMPRESCINDIBLE: Haver realitzat un curs de redacció LF amb alguna associació de la Xarxa de Lectura Fàcil

  • Persones interessades en crear o adaptar textos literaris.
  • Escriptors que vulguin aprendre a crear textos literaris accessibles.

Objectius

  • Adaptar una obra literària a Lectura Fàcil entre tots els participants 
  • Proporcionar les competències bàsiques per elaborar i adaptar textos literaris clars i comprensibles.

Metodologia

Curs pràctic amb videoconferència i treball individual:
s'escollirà una obra i es dividirà entre els participants.

El curs s'impartirà en castellà a través d'una plataforma virtual.
Aquesta plataforma permetrà als participants:

  • Descarregar-se els materials del curs.
  • Executar les activitats programades.
  • Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.
  • Realitzar les sessions de videoconferència.

Dates i horari

Curs distribuït en 5 sessions de videoconferència de 2 hores cadascuna

  1. Dimecres 11 de gener, de 17h a 19h
  2. Dimecres 18 de gener, de 17h a 19h
  3. Dimecres 25 de gener, de 17h a 19h
  4. Dimecres 1 de febrer, de 17h a 19h
  5. Dimecres 8 de febrer, de 17h a 19h

Contingut

Primera sessió:

  • Presentació de l'obra a adaptar
  • Divisió de l'obra entre els participants
  • Inici de l'adaptació
  • Preguntes i respostes

La resta de sessions serviran per comentar la feina d'adaptació de l'obra.

Docents

Membres de la Xarxa de Lectura Fàcil.

Certificat

Les persones que participen activament en el curs rebran un certificat.

Preu

225€. Als socis se'ls hi aplicarà un 10% de descompte. 

Formulari de inscripció

Dades d'accés al web de lecturafacil.net

Aquest email ja està registrat a la nostra base de dades.
Si aquest és el teu email, pots:
  • Accedir amb aquest email i la teva contrasenya
  • No recordo la contrasenya. Recuperar-la









Website diseñado por Ivan Diaz