Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Curs de redacció de Lectura Fàcil

Dades Generals

Inici: 8 de novembre de 2022
Finalització: 15 de novembre de 2022
Durada: 6 h.
Preu general: 120,00 € (Iva Inclòs)
Preu socis ALF: 108,00 € (Iva Inclòs)
Idioma: Castellano - Català
Lloc on s'imparteix: online

Destinataris

Professionals d'entitats, empreses, administracions, biblioteques, etc.
que vulguin millorar la comunicació amb els seus usuaris.
(Places limitades)

Objectius

  • Donar a conèixer els conceptes de Lectura Fàcil i Llenguatge Planer.
  • Aplicar les pautes LF a la redacció de diferents documents.
     

Metodologia i horari

Curs pràctic amb videoconferències.
Els dimarts 8 i 15 de novembre.
El curs s'impartirà en castellà,
però els exercicis es podran realitzar i entregar en català. 

Horari conferències: de 17h a 20h

El curs es realitzarà a través d'una plataforma virtual.
Aquesta plataforma permetrà als participants:

  • Descarregar-se els materials del curs.
  • Realitzar les activitats programades.
  • Comunicar-se amb l'equip docent i amb la resta de companys.
  • Realitzar les sessions de videoconferència

Contingut

1a videoconferència: Dimarts 8 de novembre
De 17h a 20h

  • Presentació de les pautes LF
  • Exemples d'adaptacions de diferents tipologies
  • Exercicis pràctics
  • Presentació d'exercicis per fer a casa


Una setmana per fer els exercicis i rebre les correccions dels docents


2a videoconferència: Dimarts 15 de novembre
De 17h a 20h

  • Comentaris dels exercicis
  • Nous exercicis pràctics
  • Dubtes i comentaris

Docents

Membres de la Xarxa de Lectura Fàcil.

Certificat

Les persones que participen activament al curs rebran un certificat d'aprofitament.

Preu

120€. Als socis se'ls hi aplicarà un 10% de descompte. 

Website diseñado por Ivan Diaz