Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Vols llegir llibres LF durant el confinament?

Durant aquests dies a casa podem aprofitar per llegir llibres de Lectura Fàcil. Si no has pogut anar a la biblioteca o llibreria, et proposem:

  • Ebiblio: una aplicació de Biblioteques de Catalunya per descarregar-te llibres.
    Gratuït, però necessites el carnet de biblioteques.
    • Descarrega’t l’aplicació Ebiblio al mòbil o a la tablet
    • Introdueix el teu número de carnet i contrasenya
    • Consulta al catàleg els llibres LF
  • Audiollibres: gratuïts, per escoltar des de la nostra pàgina web.
  • Ebooks: els pots comprar a través de la nostra botiga online
  • Relalts LF gratuïts: Els pots descarregar des de la nostra pàgina web
  • Llibreries online: algunes de les llibreries de la Xarxa de Referència LF
    serveixen comandes a domicili.

Publicat el 18 de març de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz