Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Nova exposició accessible al CCCB

El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
torna a programar una exposició accessible: Cervell(s).

L’exposició tracta sobre el cervell, l’òrgan humà més complex.

Els textos de sala de l'exposició estan en:

  • Lectura Fàcil: te'l pots descarregar aquí.
    També el trobaràs imprès abans d'entrar a l'exposició.
    L'audioguia també inclou el text LF.
  • Macrocaràcters
  • Braille

Publicat el 7 de setembre de 2022

Website diseñado por Ivan Diaz