Premis i concursos

Guanyadors del Premi de Bones Pràctiques LF 2022
Els guanyadors són: primer premi compartit entre Fundación Lares i el CEE Gargasindi. Els accèssits, per les biblioteques de Lorca i el Servei de Salut Mental de Sarrià-Sant Gervasi.
Publicat el 17 de gener de 2023

Premi Bones Pràctiques 2022
Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte!
Publicat el 16 de setembre de 2022

Un Sant Jordi Inclusiu
Aquest Sant Jordi torna el concurs de fotografies, els vídeos de lectures LF i les paradetes de llibres LF.
Publicat el 22 d'abril de 2022

Guanyadors Premis Bones Pràctiques LF
Ja coneixem els guanyadors dels Premis de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2021. Els vols conèixer?
Publicat el 15 de desembre de 2021

Premi Bones Pràctiques 2021
Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.
Publicat el 2 de novembre de 2021

Conversa amb docents de Bogotà sobre Lectura Fàcil
Conversa amb docents de Bogotà sobre la Lectura Fàcil, una eina per fer les aules més inclusives.
Publicat el 29 d'octubre de 2021

10 anys del Premi Bones Pràctiques LF
Per celebrar els 10 anys del Premi de Bones Pràctiques LF recollim en vídeo les experiències guanyadores de tots aquests anys.
Publicat el 13 de desembre de 2020

Concurs i Manifest per un Sant Jordi Inclusiu
Aquest Sant Jordi té premi! Junt amb Dincat organitzem un concurs i publiquem un manifest a favor de la Lectura Fàcil. Seguim celebrant un Sant Jordi Inclusiu!
Publicat el 23 d'abril de 2020

Guanyadors del Premi Bones Pràctiques de Lectura Fàcil
La xarxa de biblioteques de Llíria guanya el primer premi. Els accèssits són per la Coordinadora d'Associacions per la Llengua (CAL), Lantegi Batuak (Euskadi) i Creu Roja Guipúscoa.
Publicat el 17 de desembre de 2019

Lliurament Premi Bones Pràctiques 2019
El proper dilluns 16 de desembre es lliruraran els Premis Bones Pràctiques 2019 a la Biblioteca Central de Cornellà. Us hi esperem!
Publicat el 3 de desembre de 2019

Premi Bones Pràctiques 2019
Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.
Publicat el 20 de juny de 2019

Participa a la Lliga Kalafat
L'editorial Castellnou crea una competició lectora entre alumnes i escoles. Llegeix els clàssics LF de Kalafat, respon online i guanya! T'hi apuntes?
Publicat el 22 de gener de 2019