Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Premis i concursos

Lliurem els Premis de Bones Pràctiques en LF 2023!

Lliurem els Premis de Bones Pràctiques en LF 2023!

El dimarts 19 de desembre vam celebrar l’acte de Lliurament dels Premis LF 2023 on vam reconèixer la tasca en foment lector i en accessibilitat cognitiva que desenvolupen 4 projectes del territori.

Publicat el 20 de desembre de 2023

Acte de Lliurament del Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2023

Acte de Lliurament del Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2023

El dimarts 19 de desembre a les 18:00h tindrà lloc el Lliurament dels Premis de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2023 a la Biblioteca Gabriel Garcia Márquez. T'hi esperem!

Publicat el 12 de desembre de 2023

Ampliem la convocatòria del Premi de Bones Pràctiques 2023!

Ampliem la convocatòria del Premi de Bones Pràctiques 2023!

Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte!

Publicat el 30 d'octubre de 2023

Ja tenim guanyador del concurs de Sant Jordi!

Ja tenim guanyador del concurs de Sant Jordi!

Ja tenim guanyador del concurs de Sant Jordi. Més de 60 lectors de Lectura Fàcil hi han participat.

Publicat el 26 d'abril de 2023

Participa al concurs de Sant Jordi LF i guanya un lot de llibres LF

Participa al concurs de Sant Jordi LF i guanya un lot de llibres LF

Participa en el concurs de Sant Jordi de Lectura Fàcil i guanya un lot de llibres LF. Tens temps fins al 23 d’abril!

Publicat el 5 d'abril de 2023

Guanyadors del Premi de Bones Pràctiques LF 2022

Guanyadors del Premi de Bones Pràctiques LF 2022

Els guanyadors són: primer premi compartit entre Fundación Lares i el CEE Gargasindi. Els accèssits, per les biblioteques de Lorca i el Servei de Salut Mental de Sarrià-Sant Gervasi.

Publicat el 17 de gener de 2023

Premi Bones Pràctiques 2022

Premi Bones Pràctiques 2022

Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte!

Publicat el 16 de setembre de 2022

Un Sant Jordi Inclusiu

Un Sant Jordi Inclusiu

Aquest Sant Jordi torna el concurs de fotografies, els vídeos de lectures LF i les paradetes de llibres LF.

Publicat el 22 d'abril de 2022

Guanyadors Premis Bones Pràctiques LF

Guanyadors Premis Bones Pràctiques LF

Ja coneixem els guanyadors dels Premis de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil 2021. Els vols conèixer?

Publicat el 15 de desembre de 2021

Premi Bones Pràctiques 2021

Premi Bones Pràctiques 2021

Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil. Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc. i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.

Publicat el 2 de novembre de 2021

Conversa amb docents de Bogotà sobre Lectura Fàcil

Conversa amb docents de Bogotà sobre Lectura Fàcil

Conversa amb docents de Bogotà sobre la Lectura Fàcil, una eina per fer les aules més inclusives.

Publicat el 29 d'octubre de 2021

10 anys del Premi Bones Pràctiques LF

10 anys del Premi Bones Pràctiques LF

Per celebrar els 10 anys del Premi de Bones Pràctiques LF recollim en vídeo les experiències guanyadores de tots aquests anys.

Publicat el 13 de desembre de 2020

Website diseñado por Ivan Diaz