Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Nova edició del Premi Bones Pràctiques Lectura Fàcil 2026

Arriba una nova edició del Premi de Bones Pràctiques
de Lectura Fàcil 2026
.

Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca,
un equipament cultural, una empresa o una institució
i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.

Es valoraran aquelles iniciatives que s’han mostrat actives
en el foment de la lectura, la dinamització lectora
i l’accessibilitat informativa,

Hi haurà dues categories i quatre projectes premiats

1. Categoria de Foment Lector
    Hi haurà 2 iniciatives guardonades amb un lot de llibres valorat en 400 €
    (a escollir del catàleg LF).

2. Categoria d'Accessibilitat Informativa
    Hi haurà 2 projectes reconeguts amb el certificat d'Accessibilitat informativa.

Consulta els projectes guanyadors
en edicions anteriors al Mapa de la Lectura Fàcil.

Què es valorarà?

  • L’impacte en el foment de l’hàbit lector.
  • La col·laboració i el treball en xarxa.
  • La continuïtat del projecte.
  • L'originalitat de les accions.
  • El potencial del projecte per ser replicat.
  • La capacitat de generar noves línies de treball.
  • L’accessibilitat informativa i l’adaptació a Lectura Fàcil i Comunicació Clara.
  • La qualitat i comprensibilitat dels continguts.
  • L’accessibilitat en diferents formats.
  • La qualitat de la presentació del projecte.

Amplia la informació i consulta tots els criteris de valoració
a les bases de la convocatòria
.

Enviament

Associació Lectura Fàcil: comunicacio@lecturafacil.net
Convocatòria oberta fins al 30 d'octubre de 2026.

Bases dels premis

Anunciarem els guanyadors el mes de novembre de 2026.

 

 

Publicat l'11 de maig de 2026

Website diseñado por Ivan Diaz