Aquest estiu gaudeix de la cultura accessible
Aquests són alguns dels museus i llocs d'interés que ofereixen continguts LF
perquè puguis gaudir de la cultura aquest estiu:
Museu d'Art Contemporani de Castella Léon (MUSAC)
Exposició Influx
Primera exposició de l'artista polonesa Goshka Macuga
a Espanya. La pots veure fins el 22 de febrer de 2022.
Com és habitual en el museu,
pots consultar la guia de l'exposició en LF.
Centre de Cultura Contemporànea de Barcelona (CCCB)
Ciència Fricció
Guia en Lectura Fàcil i accessible per persones amb discapacitat visual.
Aquesta exposició mostra la relació entre éssers vius.
Tot el que és viu està relacionat:
els animals, les plantes, com i on viuen...
Adaptació a Lectura Fàcil de diferents documents i sales del museu:
- Sala segle XVIII (permanent)
- Exposició Guillén. Màgia a l'espai escènic (fins al 26 de setembre de 2021)
- Textos audioguia
Ayuntamiento de San Cristóbal de la Laguna (Tenerife)
Sintiendo mi ciudad
Rutes turístiques accessibles per la ciutat.
Publicat el 22 de juliol de 2021


Museu d'Història de Catalunya