Conveni amb l’Associació de Professionals de Teràpia Ocupacional
L’Associació Lectura Fàcil i l’Associació de Professionals de Teràpia Ocupacional de Catalunya (APTOC) han signat un conveni de col·laboració.
Segons l’Asociación Profesional Española de Terapia Ocupacional, (APETO) “La Teràpia Ocupacional és una professió de l'Àrea de la Salut. Es centra en prevenir i/o disminuir les discapacitats i obstacles que apareixen com a conseqüència de trastorns físics, psíquics, sensorials o socials que impossibiliten que la persona es desenvolupi amb suficient independència en el seu medi."
Amb aquest conveni, l’ALF i l’APTOC treballar conjuntament en el foment de la Lectura Fàcil entre les àrees d’intervenció dels professionals de la Teràpia Ocupacional.
Una de les primeres accions conjuntes va ser la presentació de l’ALF i la Lectura Fàcil durant la celebració del Dia de la Teràpia Ocupacional, celebrada el 15 d’abril.
Publicat el 3 de maig de 2011

