Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

‘El culte de la bellesa’, nova exposició del CCCB en Lectura Fàcil

Adaptem a Lectura Fàcil els textos de sala
de “El culte de la bellesa”. Una exposició del CCCB
que convida a reflexionar sobre la bellesa com una construcció social.

Per què ens obsessiona tant la bellesa?
Com han canviat els cànons estètics al llarg de la història?
Qui ha decidit què es considera bell en cada època i cultura?
Aquestes són algunes de les preguntes que planteja l’exposició.

La mostra reuneix més de 400 obres, entre peces d’art, instal·lacions,
documents i audiovisuals. A través d’aquest recorregut,
analitza com s’han construït els ideals de bellesa
i reivindica els cossos i les belleses que han quedat fora dels cànons establerts
.

Des del mite clàssic fins als filtres digitals,
l’exposició ofereix una mirada crítica sobre l’evolució dels ideals de bellesa
i el paper que hi han tingut l’art, la societat, la política, la religió i la medicina
.

L’exposició es pot visitar al CCCB fins al 8 de novembre de 2026.

Aconsegueix la teva entrada aquí.

 

Publicat el 9 de juliol de 2026

Website diseñado por Ivan Diaz