Festival Embotona't, el festival on la diversitat és la protagonista!
Aquest diumenge 11 de juny tens una cita amb la cultura inclusiva.
Celebrem el Festival Embotona't al recinte del Poble Espanyol de Barcelona.
Un festival familiar de música i arts escèniques per a tothom
on la diversitat és la protagonista.
Els programadors han preparat un dia ple de concerts, contes,
titelles, cinema, tallers i moltes sorpreses!
Els més petits podran gaudir de les actuacions musicals
de Clams, Dàmaris Gelabert i Xiula.
Dels contecontes de Noemí Font i Vivim del cuentu.
I de les col·laboracions estrella del Mic del Sx3 i Sara Roy.
Entre molts altres.
El festival i totes les activitats inclouen
múltiples mesures d'accessibilitat física, visual, auditiva i cognitiva.
Des de l'ALF hem adaptat el programa en Lectura Fàcil:
Descarrega el programa en Lectura Fàcil aquí.
Una iniciativa de la Fundació Aspasim,
una entitat que vetlla per les persones amb discapacitat intel·lectual greu,
en col·laboració del Botó Màgic, una companyia de contacontes per a infants
formada per persones amb discapacitat intel·lectual greu
dels tallers ocupacionals d’Aspasim.
- Horari: 10:30h a 19:00h.
- On: Poble Espanyol (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 13. Barcelona).
Disponible Servei Llançadora amb Autobús des de Plaça Espanya.
- Preu: gratuït (menors de 2 anys), 15,00€ (entrada infantil) i 18,00€ (entrada adults). Comprar entrades.
Escolta l'himne del Festival "Tocar el cel" de la Sara Roy i el Botó Màgic:
Publicat el 10 de juny de 2023

