Formacions sobre Lectura Fàcil 2021
Durant el curs 2021 hem realitzat formacions sobre Lectura Fàcil en diversos espais
amb l’objectiu de fer-los més accessibles.
El contingut dels cursos s’ha adaptat a l’àmbit d’aplicació de cada institució.
La metodologia emprada en tots ells combina la teoria, la pràctica
i la participació activa dels assistents.
CURSOS DE LECTURA FÀCIL:
- Destinataris: Professionals de la Fundació Maresme.
- Dates: 14 i 21 de maig i 4 i 18 de juny.
- Durada: 12 hores
- Formadora: Eugènia Salvador.
La formació forma part del projecte de Biblioteques inclusives.
Seguirem fent formacions a la resta de Biblioteques de Catalunya.
- Destinataris: Professionals de les Biblioteques Públiques de la Generalitat
de Tarragona i Terres de l’Ebre. - Dates: 16 de setembre (Tarragona) i 28 de setembre (Terres de l’Ebre).
- Durada: 3 hores.
- Formadora: Laia Vidal.
3. Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona: accessiblitat als museus
- Destinataris: Professional dels museus de la Diputació de Barcelona.
- Dates: 27 i 29 de setembre i 4 i 6 d’octubre.
- Durada: 10 hores.
- Formadora: Eugènia Salvador.
4. ASPROS:
- Destinataris: Professionals d’ASPROS Fundació.
- Dates: 23 i 30 de setembre i 7 d’octubre.
- Durada: 12 hores.
- Formadora: Laia Mateu.
5. Hospital Vall d'Hebron: continguts accessibles pels pacients
- Destinataris: Professionals i personal voluntari de l’Hospital Vall Hebron.
- Dates: 19 i 21 d’octubre, 26 i 28 d’octubre, 2 i 4 de novembre.
- Durada: 12 hores.
- Formadora: Eugènia Salvador.
Més informació sobre les nostres formacions.
Publicat el 18 d'octubre de 2021

