Marxem de vacances!
Del 9 al 30 d'agost estarem de vacances.
Durant aquest període no servirem comandes.
Bon estiu i bones lectures!

Publicat el 9 d'agost de 2019
Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.
Del 9 al 30 d'agost estarem de vacances.
Durant aquest període no servirem comandes.
Bon estiu i bones lectures!

Publicat el 9 d'agost de 2019