Premi Bones Pràctiques 2022
Un any més, convoquem el Premi de Bones Pràctiques de Lectura Fàcil.
Si sou una entitat, un centre educatiu, una biblioteca, etc.
i treballeu amb materials LF, expliqueu-nos el vostre projecte.
Un jurat valorarà aquelles iniciatives i entitats que s’han mostrat actives
en el foment de la lectura, la dinamització lectora i l’accessibilitat informativa,
i les premiarà amb un lot de llibres LF.
Els premis s’entregaran durant un acte a finals d’any.
Les iniciatives guanyadores, i d’altres que tinguin especial interès,
es publicaran al web de l’ALF.
QUÈ ES CONSIDERA UNA BONA PRÀCTICA DE LECTURA FÀCIL?
Una Bona Pràctica és un exemple de l’ús que se’n pot fer de Lectura Fàcil.
És a dir, qualsevol iniciativa amb èxit que promogui la lectura,
el coneixement o la inclusió social a través dels llibres i materials de Lectura Fàcil
(clubs LF, blocs, accions de foment de la lectura en entitats, escoles o biblioteques, etc.).
També l’adaptació de textos per fer la comunicació més clara i accessible a tothom.
Podeu consultar alguns exemples al Mapa de la Lectura Fàcil
COM HI PODEU PARTICIPAR?
Heu d’enviar-nos la següent informació:
- Un resum explicatiu de la iniciativa, l’ús que se n’ha fet i els resultats.
- Material gràfic (fitxes, pàgina web, vídeos, fotos,...).
- Dades de contacte del centre i persona encarregada del projecte.
QUÈ ES VALORARÀ?
- L’ impacte en el foment de l’hàbit lector.
- La continuïtat en el temps.
- L'originalitat, les accions pioneres i innovadores en el seu àmbit social.
- L’accessibilitat informativa, en la redacció d’informació i documents.
ENVIAMENT
Associació Lectura Fàcil: lecturafacil@cobdc.org
Data: fins el 30 de novembre de 2022
PREMIS
1 Guanyador: lot de llibres valorat en 400€ (a escollir del catàleg LF)
3 Accèssits: 3 lots de llibres valorats en 250€ cadascun (a escollir del catàleg LF)

Publicat el 16 de setembre de 2022

