Premi Novel·la Curta de Lectura Fàcil 2012
Tensganes d’escriure una novel·la en Lectura Fàcil? En tens alguna guardada al calaix de l’escriptori? T’agradaria veure-la publicada? Doncs estàs d’enhorabona. L’Associació Lectura Fàcil convoca, el Premi de Novel·la Curta de Lectura Fàcil 2012.
L’objectiu d’aquest Premi es cercar nous autors en Lectura Fàcil que apropin la literatura, la cultura i el coneixement a tothom. Una iniciativa amb la que volem contribuir a la inclusió social de persones amb dificultats lectores.
El premi consisteix en una dotació econòmica de 500 euros i la publicació de l’obra.
La data límit d’entrega: S'amplia el termini fins el 15 d'octubre de 2012.
Per participar-hi, consulta les bases del Premi. L’obra ha de seguir els criteris de Lectura Fàcil, en la mesura que sigui possible. Tot i així, es valorarà més la trama argumental i l’originalitat del tema. Pots descarregar-te una petita guia per seguir les pautes de Lectura Fàcil.
El guanyador es donarà a conèixer durant l’entrega de Premis de Bones Pràctiques en Lectura Fàcil, el desembre de 2012. Les obres s’han d’enviar a la seu de l’ALF (Ribera, 8 Pral. 08003-Barcelona). Les oficines estaran tancades durant el mes d’agost.
Publicat el 28 de març de 2012

