"Sade. La llibertat o el mal" en Lectura Fàcil
EL CCCB inaugura una nova exposició adaptada a Lectura Fàcil:
"Sade. La llibertat o el mal".
L’exposició explora l'impacte que ha tingut en la cultura contemporània
l’obra i la figura del polèmic escriptor i filòsof francès marquès de Sade.
Alhora ens fa reflexionar sobre les seves idees,
que desperten horror i admiració a parts iguals.
Per algunes persones, Sade és un personatge revolucionari i alliberador,
i per d’altres, una persona nociva i morbosa.
L’exposició està dividida en quatre àrees:
passions transgressores, passions perverses,
passions criminals i passions polítiques.
La paraula «passió» prové de l’obra Els 120 dies de Sodoma.
Sade va descriure aquesta obra com «el relat més impur
que s’ha explicat mai des que existeix el món».
Podeu visitar l'exposició desde l'11 de maig fins al 15 d'octubre.
L'entrada no està permesa a menors de 18 anys.
Descarregueu-vos els textos de sala en Lectura Fàcil aquí.
També podeu aconseguir-los impresos a l'entrada de l'exposició.

Imatge @cececebe
Publicat el 10 de maig de 2023

