Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Vine a la presentació del document: Clubs de Lectura Fàcil. Manual de bones pràctiques

El pròxim dimecres 10 de desembre
juntament amb el Servei de Biblioteques
de la Generalitat de Catalunya
, l'ICEC i Dincat
presentem el document: Clubs de Lectura Fàcil.
Manual de bones pràctiques
.

Durant la presentació s'entregarà un exemplar imprès
a totes les persones assistents.
Es tracta d'una guia amb recomanacions i estratègies
per impulsar clubs de Lectura Fàcil accessibles i inclusius.

Inscripcions limitades i gratuïtes consulta el programa de l'acte. 

Dia: dimecres 10 de desembre
Hora: 9.30 h
Lloc: Biblioteca Jaume Fuster
(Plaça de Lesseps, 20 Districte Gràcia 08023 Barcelona)

Ens encantarà que ens acompanyeu.

 

 

 

Publicat el 2 de desembre de 2025

Website diseñado por Ivan Diaz