Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

La LF als mitjans

Vídeos

Página 2 (La 2) 

Reportatge sobre la Lectura Fàcil, i com s'aplica a les escoles (17/04/2018)

 

Para todos La 2 (La 2) 

Reportaje sobre la Lectura Fácil (27/05/2017)

 

Betevé

Club de lectura de Nou Barris (11/12/2017)

 

 

Página 2  (La2) 

Reportatge sobre la Lectura Fàcil en un programa especial

sobre el dia internacional del llibre (22/04/2014)

 

 

Para todos La 2 (La 2)

Taula rodona sobre el foment de la lectura. Minut 17:44 (10/11/2010)

 

Àudios

  • Cadena SER Catalunya Aquí amb Josep Cuní: entrevista "Lectura fàcil: Ajudar la gent amb dificultats lectores" (19/11/2018)
  • Ràdio Rubí Desbocats: Entrevista durant l'especial Sant Jordi (Min. 30) (23/04/2017)
  • Cadena SER-Ràdio Barcelona Informatiu Hora 14: reportatge sobre Sant Jordi (Min. 16:50) (23/04/2016)
  • Boca Ràdio: fragments de llibres de Lectura Fàcil a la secció de podcast (2014)
  • Canal Sur Ràdio Andalucía sin barreras: Entrevista a Eugènia Salvador (14/05/2012)

 

Premsa escrita generalista

 

Premsa escrita especialitzada

 

Website diseñado por Ivan Diaz