Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Trobareu més informació a l’adreça: http://www.lecturafacil.net/info/politica-de-cookies/.

Formació


Oferim cursos i tallers sobre tècniques de redacció de Lectura Fàcil
i dinamització lectora.

Saps què vols comunicar, però no saps si el teu missatge
arriba al públic destinatari?

T’ensenyem a redactar textos clars i entenedors.

Vols crear un club de Lectura Fàcil, però no saps per on començar?
T'oferim les pautes per crear i dinamitzar un club LF.

 

Propers cursos

Cursos programats amb les inscripcions obertes:

Cursos sota demanda

Oferim cursos a mida per a entitats, empreses i administracions sobre:

Històric de cursos

Relació dels darrers cursos realitzats fins ara:

Website diseñado por Ivan Diaz