5 novetats de Lectura Fàcil en català!
Et presentem novetats en català
5 llibres, 4 històries amb cartes com a fil conductor
Te les expliquem:
Carta d'una desconeguda
Una joia d’Stefan Zweig ubicada a la Viena del 1900.
Explica la història d'un prestigiós escriptor i gran seductor
que llegeix una carta amb el títol: ‘A tu, que no m’has conegut mai’.
Narra l'obsessió d'una dona que revela el seu amor
per un home que no l'ha coneguda mai.
L'obra explora la solitud i la devoció i convida a reflexionar.
Un clàssic del segle XX.
Aquesta obra de teatre, adaptada en aquest llibre
de Lectura Fàcil també es desenvolupa arran d’una carta.
De fet, d’un secret que s’hi amaga.
Un repte per en Matías, un pilot d’avió jubilat i vidu
que mai s'havia preocupat gaire per la seva família.
A casa, tot sol i sense els 4 fills, hi està molt a gust.
Però un bon dia, la minyona, li entrega una carta.
Quan la llegeix, no s'ho pot creure.
Allà, la seva dona li confessava que un dels fills no és seu!
Però... quin? Això ho haurà d'esbrinar ell!
Una comèdia lleugera
per llegir en grup o en solitari.
Per a l'Adela. Relat d'una vida
Aquesta història ens transporta a un poblet durant la postguerra.
Una època marcada pels silencis
i per la manca de drets per a les dones.
La Roser escriu la seva vida perquè vol que l'Adela,
la seva gran amiga i el seu gran amor,
conegui la seva història.
Perquè el destí de vegades és cruel
i no ens permet passar prou temps
amb la persona estimada
Una història terrorífica i divertida.
En Roc és escriptor
i ha rebut un encàrrec del seu editor:
escriure el llibre més terrorífic
que hagi existit mai!
Ell ho accepta una mica a contracor,
però ben aviat s’engresca a escriure la nova història.
Però... què són aquests sorolls?
i per què el llum fa pampallugues? ????
En Roc està ben espantat:
ha creat els monstres
més esgarrifosos del món...
i s’han escapat del llibre!
Abans no me n'oblidi
de Victor D.O Santos
Un àlbum il·lustrat sobre l’Alzheimer,
narrat des del respecte
i l’acompanyament i no des de la tristesa.
Els dissabtes, al pare de Claire
li agrada anar a un lloc especial.
Allí no hi ha jocs ni joguines, per això Claire,
a vegades, prefereix quedar-se a casa.
Però avui, abans d'anar, troba una carta que podria canviar-ho tot…
Publicat l'11 de febrer de 2026



